پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3675
-
الف
+

ادامه فیلمبرداری فیلم «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط»، ساخته‌ی حسین شهابی این روزها در یک کارگاه چوب در حال انجام است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط»، ساخته‌ حسین شهابی این روزها در یک کارگاه چوب در حال انجام است.

به گزارش آی‌فیلم، «آزاد به قید شرط» به کارگردانی حسین شهابی از هفته گذشته در تهران مقابل دوربین رفته است. فیلمبرداری این فیلم در حالی دنبال می‌شود که همزمان مراحل فنی آن نیز شروع شده است. فیلمبرداری «آزاد به قید شرط» تا این مرحله در یک  کارگاه چوب در حوالی کرج انجام پذیرفته و در این سکانس‌ها امیر جعفری، علیرضا ثانی‌فر و جمعی از بازیگران تئاتر مقابل دوربین رفته‌اند.

گفتنی است که تاکنون ۲۰ درصد از کار مقابل دوربین رفته و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری نیز تا اواسط ماه آینده طول خواهد کشید.

فیلمنامه «آزاد به قید شرط» به قلم حسین شهابی به معضلات اجتماعی زندانیان آزاد شده پس از دوران حبس طولانی می‌پردازد.

امیر جعفری، لیلا اوتادی، شقایق فراهانی، دیبا زاهدی، امیر دلاوری، رامین راستاد، شکرخدا گودرزی، امیر دژاکام، سیامک احصایی، علیرضا ثانی‌فر، وحید رستم پورگیلان، پیمان یونسی، احمد شهابی، شاهین حسینی، مهدی بختیارنژاد، مهرداد نائمی، فرید اسحاقی، محمد کارهمت، مجید رمضانی، رها مردانی، اشکان نجاتی، سونیا شیرازی، علی حبیب‌پور، علی افشاری، اکرم علمدار بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

لازم به ذکر است که «آزاد به قید شرط» پنچمین فیلم سینمایی شهابی پس از فیلم‌های «به خاطر مهدی»،‌ «روز روشن»، «حراج» و «دوران سرطانی» محسوب می‌شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر